Κοινωνιολογία, Πληροφορική και Χημεία Προσανατολισμού

Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2021 11:22
Γράφτηκε από τον/την Φροντιστήρια Χασιακής
Εμφανίσεις: 123

Εκτίμηση Θεμάτων για την Κοινωνιολογία Προσανατολισμού των Ημερησίων Γ.Ε.Λ.

Τα θέματα ήταν βατά και καλά διατυπωμένα.

Ιδιαίτερη προσοχή έπρεπε να δοθεί στο θέμα Δ.

Τα θέματα αυτά απαιτούσαν καλό διάβασμα και προσοχή.

Τα θέματα ήταν εντός διδακτέας ύλης και ο χρόνος επαρκής.

Σε σχέση με τα περυσινά ήταν λίγο πιο απαιτητικά.

 

Εκτίμηση Θεμάτων για την Πληροφορική Προσανατολισμού των Ημερησίων Γ.Ε.Λ.

Τα θέματα ήταν βατά, με λίγα ερωτήματα να ξεφεύγουν από τις τυποποιημένες λειτουργίες. Απαιτούσαν μόνο προσεκτική και ψύχραιμη ανάγνωση των εκφωνήσεων.

Ιδιαίτερη προσοχή έπρεπε να δοθεί στο Α3 για να μην εκτελεστεί ο βρόγχος παραπάνω από μία φορά, καθώς και στο Γ4β όπου χρειάζεται καλή ανάλυση περιπτώσεων για την ορθή επίλυση του.

Τα θέματα αυτά απαιτούσαν καλή προετοιμασία και γνώση των τυποποιημένων λειτουργιών

Τα θέματα ήταν εντός της διδακτέας ύλης και ο χρόνος ήταν επαρκής για προσεκτική επίλυση και αναλυτικό έλεγχο.

Σε σχέση με τα περυσινά ήταν πιο εύκολα.

 

Εκτίμηση Θεμάτων για την Χημεία Προσανατολισμού των Ημερησίων Γ.Ε.Λ.

Τα θέματα ήταν βατά με λίγα απαιτητικά ερωτήματα, τα οποία χρειάζονταν ιδιαίτερη προσοχή. Αρκετά μεγάλης έκτασης θέματα, τα οποία απαιτούσαν καλή μελέτη και κατανόηση. Ήταν θέματα που κάλυπταν όλη την διδακέα ύλη

Ιδιαίτερη προσοχή έπρεπε να δοθεί στο Β3, Β5, Γ5, Δ3γ. Απαιτούσαν καλή γνώση θεωρίας και σωστή εφαρμογή τησ για την καλύτερη αιτιολόγηση των απαντήσεων. Ένασ καλα προετοιμασμένος μαθητής, μππορούσε να ανταπεξέλθει ακόμα και στα πιο απαιτητικά αρωτήματα.

Τα θέματα αυτά απαιτούσαν πολύ καλή προετοιμασόα και γνώση τησ διδακτέας ύλης.

Τα θέματα ήταν εντός της διδακτέας ύλης και ο χρόνος ήταν επαρκής για την πλήρη απάντηση των θεμάτων και την αιτιολόγηση τους.

Σε σχέση με τα περυσινά ήταν πιο εύκολα.